Q&A

Spørgsmål og svar

Hvordan giver jeg et online kursus, Synoter magasin eller tema i gave?

Sådan køber du et online kursus, et Synoter magasin eller tema til gave:

Find det ønskede kursus, magasin eller tema på www.skaberlyst.dk, klik på ”shop”:

Når det ønskede kursus, magasin eller tema er fundet, vælges det ved at klikke på  ”Tilmeld kursus” eller ”Køb magasin/tema”.

Herefter kommer felter til at udfylde oplysninger. Start med at skrive dine egne oplysninger som køber.

HUSK at vinge af i feltet ”Det er en anden end mig, der skal have produktet”.

Dernæst udfyldes modtagers oplysninger. Tjek en ekstra gang at modtagerens mailadressen er rigtig.

HUSK af vinge af i feltet: ” Dette er en gave” (Se billedet nedenfor)

Der kommer nu et felt, hvor du kan vælge dato – altså den dato hvor bekræftelsesmailsen sendes til den, der skal modtage gaven.

(Vi kan ikke garantere, at mailen vil blive afsendt/modtaget præcist på klokkeslæt – så skriv eventuelt selv et kort, og sæt datoen til dagen efter – så gaven ikke afsløres af en for tidlig mail.)

Skriv eventuelt en hilsen til modtageren – Og gå videre til betalingen

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Du kan frit vælge mellem følgende betalingsformer:

Dankort via Quickpays betalingssystem, Visa og Mastercard. Det er også muligt at betale med MobilePay.

MobilePay kan dog ikke anvendes ved betaling af Synoter medlemskab eller ratebetaling af kurser.

Hvordan tilknytter jeg et nyt betalingskort?

Skift af betalingskort

Log ind i Synoter Studio via dit Simplero login.

Klik på Abonnementer øverst på siden

Her får du vist dine abonnementer i Simplero – du kan sagtens have flere muligheder, hvis du har foretaget andre køb via Simplero.

Vælg Synoter Studio medlem ved at klikke på billedet

Yderst til højre kommer mulighed for at vælge ”Betaling/indstillinger”

Når du klikker på ”Betaling/indstilllinger”, får du mulighed for at vælge Nyt betalingsmiddel. Indtast dine nye kortoplysninger.

Hvor indtaster jeg min rabatkode?

Hvis du har en rabatkode/kampagne kode, så skal den indtastes inden du gennemfører dit køb og betaling.

Du finder vores online kurser, magasiner mv. på vores hjemmeside: www.synoter.dk.

I det følgende har vi valgt Synoter magasin nr. 11- Jeans som eksempel. 

Der er lidt forskel på, hvordan siden ser ud – det afhænger af, om du køber via computer eller telefonen. 

Efter valg af magasinet taster du dine oplysninger : navn, adresse, mail mv. 

På computer vil felt til rabatten være nederst i højre side af skærme som ses her:

Køber du i stedet fra din telefon, vil du efter at have indtastet alle dine oplysninger finde feltet til rabat lige over prisen, og før du taster den valgte betalingsform:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg kan ikke få min bestilling og betaling til at gå igennem - hvad gør jeg?

Jeg kan ikke få min bestilling og betaling til at gå igennem – hvad gør jeg?
Prøv fra din computer. Det virker ofte bedre end mobil eller ipad.

Hvis det stadig ikke virker fra computeren, så skriv en mail til kontakt@skaberlyst.dk med oplysninger om navn, adresse, mobil og de ønskede varer.

Hvor hurtigt får jeg mine varer?

Online produkter leveres så snart betalingen er godkendt. Du vil modtage en mail med link til dit produkt. Linket sendes til den mail, som du oplyst ved bestilling.

Fysiske varer leveres 1-5 hverdage efter din bestilling.

Hvordan kan jeg få adgang til tidligere Synoter udgivelser?

Når du køber et medlemskab af Synoter, får du adgang til det magasin eller tema, der senest er udgivet.

Magasiner og temaer udgives omkring den 23. i måneden.

Udover nyeste magasin/tema får du adgang til et bibliotek fyldt med syteknikker og mulighed for at søge medlemskab i Synoters facebookgruppe.

Er du interesseret i et af vores tidligere magasiner eller temaer, kan disse købes i vores shop, som du finder her: https://skaberlyst.dk/vare-kategori/synoter-magasin-tema/

Hvordan opsiger jeg mit Synoter medlemskab?

Du kan til enhver tid opsige dit medlemskab til udgangen af en betalt periode. Medlemskab opsiges ved at stoppe fornyelse af medlemskab i Simplero – det er ikke nok at stoppe betalingerne i din netbank.

*Log ind i Synoter via www.simplero.dk

*Vælg “Dine produkter” i venstre side.

*Øverst på siden klikker du på “Abonnementer”

*Du får nu vist nedenstående – muligvis har du flere Simplero abonnementer. Billedet ændres til aktuelle magasin – så det er ikke en fejl, hvis du ikke får vist nederdelen.

*I højre side under billede klikker du på den grønne boks med “Fornyes -dato”

*Du får nu mulighed for at vælge “Stop fornyelse af dit abonnement.

Hvad har jeg adgang til, hvis jeg opsiger medlemskab af Synoter Studio ?

Du bevarer ubegrænset adgang til de temaer og magasiner, der er udkommet i din medlemsperiode. Det samme gælder temaer og magasiner, der er købt enkeltvis. Såfremt der kommer opdateringer til et købt tema, vil du også få adgang til dette.

Synoter Studios Bibliotek, Mønsterkonstruktion, Tilretning, Syteknik og Live er kun for Synoter medlemmer, så det vil du ikke længere have adgang til ved udmelding, ligesom du automatisk meldes ud af Synoters facebookgruppe. Du vil stadig kunne være med i og følge facebookgruppen “Sylokalet Skaberlyst”.

Jeg har glemt mit password til Simplero. Hvad gør jeg ?

Hvis du har glemt din adgangskode til Simplero, kan du få hjælp på Simplero hjemmesiden: www.simplero.dk

Vælg Log In som hvis du ville logge ind for at se et online kursus eller dit Synoter studio medlemskab.

Der vil nu på skærmen være en boks med mulighed for at indtaste mailadresse og adgangskode.

Lige under boksen står der: ” Har du glemt dit Simplero ID eller din adgangskode?”. Klik på denne linje, og du vil få tilsendt nyt link til din mailadresse. Se eksempel herunder:

Log ind på Skaberlyst

Får du brug for yderligere hjælp, eller har du i mellemtiden skiftet mailadresse, kan du skrive til os på kontakt@skaberlyst.dk

Hvordan ændrer jeg abonnement?

Hvordan ændrer jeg betaling fra månedlig til årlig eller omvendt?

  • Log ind i Synoter
  • Tryk på iconet i øverste højre hjørne, vælg “Din konto”
  • Scrol ned til der hvor der står “Subscriptions” eller “Abonnementer” Tryk på den.
     

     

  • Tryk på “Manage Payment”

     

  • Du har nu mulighed for at ændre betalings hyppighed i dit abonnement