Q&A

Spørgsmål og svar

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Du kan frit vælge mellem følgende betalingsformer:

Dankort via Quickpays betalingssystem, Visa og Mastercard. Det er også muligt at betale med MobilePay.

MobilePay kan dog ikke anvendes ved betaling af Synoter medlemskab eller ratebetaling af kurser.

Hvordan tilknytter jeg et nyt betalingskort?

Du skal ind under dit køb inde i Simplero, og så kan du skifte det der. Der er en knap med link i højre side af skærmen. Prøv at se denne guide: https://help.simplero.com/courses/2802-end-user-guides/lessons/34271-managing-payment-for-a-purchase

Jeg kan ikke få min bestilling og betaling til at gå igennem - hvad gør jeg?

Jeg kan ikke få min bestilling og betaling til at gå igennem – hvad gør jeg?
Prøv fra din computer. Det virker ofte bedre end mobil eller ipad. 

Hvis det stadig ikke virker fra computeren, så skriv en mail til kontakt@skaberlyst.dk med oplysninger om navn, adresse, mobil og de ønskede varer.

Hvor hurtigt får jeg mine varer?

Online produkter leveres så snart betalingen er godkendt. Du vil modtage en mail med link til dit produkt. Linket sendes til den mail, som du oplyst ved bestilling.

Fysiske varer leveres 1-5 hverdage efter din bestilling. 

Jeg bor tæt på, og vil gerne spare udgiften til fragt. Er det muligt at hente min ordre selv.

Vælg “Afhentning i butik” under leveringsformer. Det er muligt at hente alle hverdage mellem 9-14. Du vil modtage en mail, når din bestilling er klar til afhentning.

Hvordan kan jeg få adgang til tidligere Synoter udgivelser?

Når du køber et medlemskab af Synoter, får du adgang til det magasin eller tema, der senest er udgivet. 

Magasiner og temaer udgives omkring den 23. i måneden.

Udover nyeste magasin/tema får du adgang til et bibliotek fyldt med syteknikker og mulighed for at søge medlemskab i Synoters facebookgruppe. 

Er du interesseret i et af vores tidligere magasiner eller temaer, kan disse købes i vores shop, som du finder her: https://skaberlyst.dk/vare-kategori/synoter-magasin-tema/

 

 

Hvordan opsiger jeg mit Synoter medlemskab?

Du kan til enhver tid opsige dit medlemskab til udgangen af en betalt periode. Medlemskab opsiges ved at stoppe fornyelse af medlemskab i Simplero – det er ikke nok at stoppe betalingerne i din netbank.

*Log ind i Synoter 

*Vælg “Dine produkter”

*Øverst på siden klikker du på “Abonnementer”

*Vælg boksen med “Skaberlyst – Synoter Studio”

*I højre side under billede klikker du på den grønne boks med “Fornyes -dato”

*Du får nu mulighed for “Stop fornyelse af dit abonnement.

Hvad har jeg adgang til, hvis jeg opsiger medlemskab af Synoter Studio ?

Du bevarer ubegrænset adgang til de temaer og magasiner, der er udkommet i din medlemsperiode. Det samme gælder temaer og magasiner, der er købt enkeltvis. Såfremt der kommer opdateringer til et købt tema, vil du også få adgang til dette.

Synoter Studios Bibliotek, Mønsterkonstruktion, Tilretning, Syteknik og Live er kun for Synoter medlemmer, så det vil du ikke længere have adgang til ved udmelding, ligesom du automatisk meldes ud af Synoters facebookgruppe. Du vil stadig kunne være med i og følge facebookgruppen “Sylokalet Skaberlyst”.

 

Jeg har glemt mit password til Simplero. Hvad gør jeg ?

Hvis du har glemt din adgangskode til Simplero, kan du få hjælp på Simplero hjemmesiden: www.simplero.dk

Vælg Log In. Der vil nu på skærmen være en boks med mulighed for at indtaste mailadresse og adgangskode. 

Lige under boksen står der: ” Har du glemt dit Simplero ID eller din adgangskode?”. Klik på denne linje, og du vil få tilsendt nyt link til din mailadresse. 

Får du brug for yderligere hjælp, eller har du i mellemtiden skiftet mailadresse, kan du skrive til os på kontakt@skaberlyst.dk